niedziela, 14 lipca 2013

Na dobry(oby) poczatek

Witam!

No, tak trochę sztywno wypadło, mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej :)
Założyłam sobie bloga.

Założyłam sobie bloga, a wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że blog, jak tytuł tam, wysoko wskazuje - beauty. To tak profesjonalnie brzmi...
W każdym razie, blog jest, istnieje, z czasem zaczną pojawiać się posty - ciekawa jestem, czy moja systematyczność i mocne postanowienie blogowania nie wezmą w łeb, ale jak na razie chęci są, toteż pożyjemy, zobaczymy.
Będą się tu pojawiać różne posty, ale kręcące się wokół oczywistej tematyki. Nawet szablon jak wół pokazuje, o czym zamierzam pisać. Swoją drogą, szablon mojego autorstwa, ale zapewne nie raz i nie dwa się zmieni - gdzież tam, żebym ja mogła być z czegoś zadowolona na dłużej i zostawić to w spokoju...

No, to tyle tytułem wstępu. Teraz należałoby się oddalić z godnością w poszukiwaniu inspiracji dla pierwszego konkretnego posta...

6 komentarzy:

  1. ale masz świetny design! Czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu. Życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, i znalazłam odpowiedź na szablonowe pytanie - gratuluję w takim razie talentu, bo szablon niezwykle oryginalny :) I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...