niedziela, 27 października 2013

Inspiracje (2) - paznokcie

Myślę, by inspiracje zaczęły gościć tu regularnie; mam mnóstwo zdjęć tak na pintereście jak i na komputerze, uważam, że wiele pomysłów zasługuje na pokazanie... a i sama lubię takie posty ;)

Dzisiaj paznokcie, po włosach będące moja mała obsesją. Potrafię kupować miliony lakierów, chociaż w tej chwili cierpię na złamany paznokieć i kuruję szpony, więc tylko tęsknie spogladam na te piękne zdjęcia:









































Wszystkie zdjęcia - Pinterest.com i stylowi.pl

7 komentarzy:

  1. Brokatowy top na szóstym zdjęciu wygląda obłędnie! Ciekawam co to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, niestety informacji nie znalazłam :< Ale być może też coś od OPI.

      Usuń
  2. Wszystkie ładne, ale matowe najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ten top na zdjęciu z miętowymi pazurkami bardzo sie podoba! Byłby bardzo uniwersalny do rozweselania każdego lakieru :)
    Mnie też się paznokcie połamały, bo łaziłam w "gołych" płytkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jak jestem w drogeriach to szukam jakiś podobnych topów, może jakieś nowe Wibo albo Carnivale od GR...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No ja szukam cały czas i takiego czarnego i tego błyszczącego co na nim jest, bo wygląda mega ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...