wtorek, 8 grudnia 2015

Zapuśćmy się jesiennie - podsumowanie akcji i aktualizacja

Czas na podsumowanie jesiennego zapuszczania. Wiem, ze nie wrzucałam regularnie aktualizacji, natomiast o włosy dbałam, wcierałam wcierki, mierzyłam, a efekt nawet mnie zadowala, chociaż, mogłoby być lepiej - ale też moje włosy nie rosną w zawrotnym tempie, niestety ;)

Przypomnę początkowe długości:
Długość 1: 58 centymetrów
Długość 2: równe 70 centymetrów(metoda Henri)
 
Wrzesień:
- wcierka Joanna Rzepa
- wcierka Ecolab
- olej Sesa raz w tygodniu

Przyrost:
1 cm wg odrostów, ale byłam u fryzjera, poszło więc mi niecałe 3 centymetry(2 u fryzjerki plus 1 w domu). Długość od czubka głowy wynosiła więc ok. 55-56cm.

Październik:
- wcierka Seboradin FitoCell
- wcierka Joanna Rzepa(2 razy)
- mycie głowy szamponem Pharmaceris H
- olej łopianowo-pieprzowy raz w tygodniu
- peeling salicylolem 2 razy

Przyrost:
Włosy mierzone w październiku miały około 58 cm. Przyrost był więc ok. 2,5-3 cm.

Listopad:
- wcierka Seboradin FitoCell
- maska FitoCell po myciu na skalp
- mycie głowy szamponem Pharmaceris H
- peeling głowy salicylolem i maską peelingującą PO(po 1 razie)

Przyrost:
Na dzień dzisiejszy, czyli po listopadzie i 1 tygodniu grudnia długość od czubka głowy wynosi 61 cm. Czyli od długości początkowej przybyło mi 3 cm, ALE ponieważ po rozpoczęciu akcji byłam u fryzjera, to z tych 55 cm do 61 przybyło ich więcej - około 6 :)

Końcowa ilość uzyskanych centymetrów: około 6cm
Jestem więc zadowolona, chociaż włosy od jakiegoś czasu wypadają mi, z czym nadal walczę. Ale rosną, a ja zamierzam kontynuować wcieranie :)
Na zdjęciach nie widać tak bardzo różnicy, bo nie umiem jej uchwycić ;D, ale bliższa jestem osiągnięcia długości do talii; najdłuższe końce praktycznie dotykają paska, poza tym włosy są zdrowe i w dobrej kondycji.
A tutaj jeszcze zdjęcie moich odrostów, ostatni raz farbowałam na początku października:

6 komentarzy:

  1. Gratuluje Kochana swietnego wyniku :)! 3mam kciuki za opanowanie wypadania!
    Dziekuje za udzial w akcji oraz za podeslanie linka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Długie włosy są bardzo sexy. Sama zaczynam wcierać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...