niedziela, 22 czerwca 2014

Niedziela dla włosów - skrobia w roli głównej

W poprzednim tygodniu wpisu nie było, gdyż i czasu brak, i włosy wyjściowe nie były - skupiłam się głównie na nawilżaniu skalpu siemieniem lnianym, długość więc ciut ucierpiała nie będąc dostatecznie dociążona i rozpieszczona. Dzisiaj nadrobiłam zeszłotygodniowe niedociągnięcia i zainspirowana działaniami koleżanki postawiłam na skrobię.
Skrobia ma wygładzać i nabłyszczać, a także znacząco zagęścić maskę, wybrałam więc dla jej towarzystwa produkty jak dla mnie za lekkie i solo niezbyt efektywne.
Ale od początku - na noc nałożyłam na długość żel hialuronowy zmieszany z mleczkiem winogronowym, a na to olej awokado. W skalp wtarłam CerkoGel(nadal czasami coś mnie zaswędzi, nawilżam więc skórę), włosy w koczek i do łóżka.

Rano przed myciem zrobiłam sobie wcierkę z octu jabłkowego i dopiero po tym umyłam włosy jak i skalp. Użyłam odżywki rumiankowej Farmony, o niezłym, nawilżającym składzie.
Następnie zmieszałam ze sobą odżywki: rumiankową Garniera, balsam kwiatowy Babuszki Agafii i jedną z masek z serii Bania Agafii:
Wszystkie trzy charakteryzują się dobrymi składami, ale są dla mnie za lekkie i za mało odżywcze w pojedynkę.
Dodałam też trochę kokosowej odżywki Organix dla lepszego dociążenia.
Po zmieszaniu wszystkiego ze skrobią uzyskałam fajną, gęstą maskę o lekkim zapachu kwiatów:
Nałożyłam jej nie żałując sobie; świetnie trzymała się włosów, nie wykazując ochoty do emigracji ;)
Po jakiś 30 minutach spłukałam ją letnią wodą. Po wysuszeniu, z serum na końcówkach włoski prezentują się tak:
Są gładkie, miękkie i miłe w dotyku, ujarzmione(chociaż końcówki mogłyby być jeszcze bardziej dociążone). Bardzo ładnie też pachną, zmieszany, delikatny aromat odżywek utrzymał się na nich nawet teraz, po paru godzinach od zastosowania maski :)

4 komentarze:

  1. Oj też mam chętkę na skrobię ziemniaczaną, raz użyłam za dużo i trochę mnie to odrzuciło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne włosy! A skrobię ziemniaczaną też lubię dodawać do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki mące moje włosy są bardzo sypkie, co w nich uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądają, zazdroszczę gęstości. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...