niedziela, 4 maja 2014

Niedziela dla włosów, majowa aktualizacja i akcja włosomaniaczek :)

Dzisiaj przybywam tylko na chwilkę - terminy gonią, muszę porobić masę rzeczy na jutro i oczywiście wolny majowy weekend to i tak za mało... Dlatego wybaczcie brak zdjęć, ale nawet nie mam do tego głowy. Mam nadzieję, że w tygodniu wszystko trochę się unormuje...
Biorę udział w maseczkowej akcji włosomaniaczek. Zaczęłam już w piątek, nakładając po myciu nową maskę Syoss, która wpadła mi w łapki w lokalnej drogerii. Oprócz niej będę stosować nowość, którą w piątek mi dostarczono, czyli maskę Organic Shop grecka figa i olej migdałowy. Być może też w tym tygodniu uda mi się dostać jeszcze jedną maseczkę - Natural Vital albo Seri. Obie są w Naturze, a tak się składa, że będę w tym tygodniu akurat w galerii handlowej(mamie kupić pomadkę na promocjach), a mam 20% rabatu do końca maja...

Dzisiaj użyłam już greckiej maseczki po myciu. Przed nałożyłam na noc mieszankę półproduktów, a na to olej z pestek moreli. Po wysuszeniu włosy prezentują się tak:
Są miłe w dotyku, gładziutkie, nawilżone i ładnie pachną ;)
Nadal jednak końcówki są przerzedzone, w tym tygodniu jednak wybieram się do fryzjera, którego mi polecono i który podcina maszynką. Może uda mi się trochę ożywić fryzurę, obym wyszła zadowolona!
Dla przypomnienia, miesiąc temu wyglądały tak:
 A tak wyglądały w swojej najlepszej formie(muszę postarać się ją powtórzyć):
A co Wy dzisiaj zrobiłyście dla włosów? :)

15 komentarzy:

  1. Twój kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te końce są przerażające, fryzjer to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż swoje :P

      Usuń
    2. Ależ ja wiem :) U fryzjera byłam we wtorek właśnie :D

      Usuń
  3. Piękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Żeby zawsze była taka jak na ostatnim zdjęciu... :D

      Usuń
  5. Faktycznie końce masz mocno przerzedzone. Mam nadzieję, że wyjdziesz od fryzjera zadowolona. :)

    O takim kolorze marzę jako o wyjściowym do nałożenia mojej henny. :O Jakiej farby używasz (o ile używasz jakiejś? :D)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja regularnie podcinam moje przerzedzone konce maszynką ale poki co ciagle wiele im brakuje faktycznie na ostatnim zdjeciu są super... Moje po jakimkolwiek produkcie z Syoss sa naelektryzowane do granic mozliwosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podcięłam właśnie :) Ale one i tka będą się strzępić, a im dłuższe tym nawet bardziej :<

      Usuń
    2. ja jeszcze scinam po cieniowaniu masakrycznym, więc lekko nie ma ale widze powoli pozytywy :)

      Usuń
  7. Końcówki bardzo przerzedzone ale kolor włosów cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...